Itt találod az összes cikket a „kormányablak” témában!
Az Ügyfélkapu+ ugyanaz, mint az Ügyfélkapu, csak ki van egészítve kétfaktoros azonosítással. Az eddig használt felhasználónév és jelszó nem változik.
A július 7-ei választáson voksolni kizárólag a választás napján érvényes okmányokkal lehetséges.
Más ügykörökben zavartalan lesz az ügyfélfogadás.
Az útlevél igénylés gyorsított eljárással bármelyik okmányirodában kezdeményezhető, azonban csak személyesen vehető át a Központi Okmányirodában (Budapest, XIII. kerület, Visegrádi utca 110-112.). A 24 órás útlevél igénylésnek a kezdeményezését is itt kell megtennünk.
A várakozással és ügyintézéssel együtt átlagosan 30-60 perc alatt elintézhető az okmánycsere.
A képzés elsődleges célja az ügyfelek elégedettségének, a kormányablak ügyintézők elkötelezettségének és felkészültségének a növelése volt.
Amelyik ügykörben ez lehetséges, a személyes ügyintézés helyett a hivatalok továbbra is a magyarorszag.hu weboldalon keresztül elérhető elektronikus ügyintézést javasolják.
A leggyakoribb 750 (!) ügykörben elérhető az elektronikus ügyintézés, a bejelentkezés ügyfélkapu regisztrációval, elektronikus személyi igazolvánnyal, vagy telefonos azonosítással történik.
Lényeges tudnivaló, hogy a szervezeti, hatásköri változás alapvetően az ügyfeleket nem érinti. Az ügyek zöme továbbra is Kalocsán intézhető, kezdeményezhető függetlenül attól, hogy az adott szervezet a járási hivatalhoz, vagy a kormányhivatalhoz tartozik. Ráadásul a kormányablak generális jellege megmaradt.
A létesítményben informatikai karbantartást végeznek.
Ha nem is házhoz, de június 29-ig kísérleti jelleggel községről-községre jár a „mobil kormányablak”, megteremtve ezzel a település szintű helyszíni ügyintézés lehetőségét.
A következő két hétben valamennyi járási településre ellátogat a kormányablaki feladatok ellátására kialakított busz.
A mobil kormányablak buszban minden olyan ügyet intézni lehet, amit a hagyományos kormányablakokban is elvégeznek.
A vasárnapi választás miatt kizárólag személyi, útlevél, jogosítvány és lakcímkártya ügyintézésre van lehetőség a hétvégén.
Aszódi Tamásné és Kocsis Lajosné, a Kalocsai Járási Hivatal két munkatársa a Kecskeméten június 29-én megtartott központi ünnepségen vette át kitüntetését.
A kormányhivatalok és különböző közintézmények elérhetőségeit is tartalmazza az az ingyenesen letölthető mobiltelefonos alkalmazás, amely a fővárosban, valamint nyolc hazai nagyvárosban szolgál iránytűként az ügyintézéshez.
A kormányablakokhoz összesen több mint száz újabb ügyben lehet fordulni.
Az informatikai eszközök karbantartása miatt május 2-án, hétfőn a Kalocsai Járási Hivatal Kormányablak Osztályán nem lesz ügyfélfogadás.
Múlt idéző, az egykori Pest-Pilis-Solt Vármegye térképmásolata díszíti az október 7-én, ünnepélyesen átadott Kalocsai Járási Hivatal Solti Kormányablakát.
A solti kormányablak megnyitása annak az átadás-sorozatnak a része, melynek kertében idén 10 új kormányablak nyílik Bács-Kiskun megyében.
Tíz új kormányablak nyílik Bács-Kiskun megyében.
Alapvető változások előtt áll a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – erről beszélt a Magyar Időknek adott interjújában Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter.
A Fókuszban Podcast most megjelent adásában a nemrégiben megalapított Magyar Civil Hálóról beszélgetünk az országos hálózat elnökével, Petneházy Dáviddal és elnökségi tagjával, Szigeti Tamással. A beszélgetés második felében Scherer Erzsébet, a Magyar Vidék- és Térségfejlesztési Alapítvány ösztöndíjasa mesél céljairól.